• caironi

Dona a La Sedia di Cartone - Make a Donation to The Special Chair

Sostieni La Sedia di Cartone con una donazione di almeno 15 € + 2 € per spese di spedizione (in Italia) e ricevi il cofanetto omaggio cliccando sull'immagine sotto:

Make a donation of 15 Euros (or more....) + 2 Euros for delivery charges (in Italy) and receive your complimentary copy of "The Special Chair" pointing the image below:

Guarda il video con Simona Atzori / Watch the video with Simona Atzori

Ti ringraziamo fin d'ora, ti faremo avere la ricevuta della tua donazione e ti terremo informato sull'uso che ne verrà fatto.     Thanks a lot for your support !! We'll send you a receipt of your donation and we'll keep you posted on how it will be managed.